Isnin, 22 Disember 2008

23 / 12 / 08


hidup ini umpama roda.... tidak sentiasa diatas dan tak sentiase di bwh....menginbau kembali kenangan kecikku.... membuatkan ku tersenyum kesorangan..... xtau mengapa, hati begitu tertarik memikirkan kisah2 lalu.... teringatkan kenangan semasa sekolah...kwn2...guru2...

bila aku meningkat dewasa aku seakan hilang keseronokan.... gembiraku terhakis dek waktu...bosan hadir xperlu dijemput....

namun aku berutung dianugerahkan seorang sahabat yg umpama abg aku sendiri... mengorak suka duka bersama... bagai xdpt dipisah umpama jari dan kukunya.... namun waktu sgt bencikan kami....cepat betul kami membesar....demi cita2 kami terpisah.... aku tetap dikampung menerusakan pengajian ku....sahabatku ke ibu kota mencuba nasib sebagai ank perantau...

hari bertukar minggu.... waktu terus beredar...

aku xlg berkesempatan berjumpa dgnnya lg...

masih ku ingat... saatku begelut dengan pengajian ku...
dalam keghairahku mengejar impian tiba2 aku dikejutakan dengan satu panggilan telefon....
bagaikan syair duka...berita yg bru kuterima begitu mengejutkan ku....

perginya seorang teman yg sgt ku syg....

hari nie 23/12/08 genaplah 3 thun arwah meningalkan ku...
namun masih aku tebayang2 lg wajahnye... perginya tanpa disangka2

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...