Sabtu, 7 Februari 2009

07 - 02 - 09

ari sabtu huhu
smpai da ari yg aku xnk tempuh...
tp ari nie rase len la... walaupun dok sowang je tp rase sronok je...
hehehe de owg teman aku sbenanye... walaupun die jauh... tp smakin ari die dekat je kt hati aku....

pg2 agi ari nie aku da pat msj ag die...

seyun je aku bace hehehe
best la rase camnie....
aku rase benda nie da lame ilang tp ari nie da dtg blik dlm idup aku...

aku tau aku bkn sempurna tuk die... aku memang byak kelemahan...
aku sgt perlukan die untuk melengkapkan aku....
aku harap kami sempurna bersama...

aku rase aku xbleh kehilangan die...
walaupun aku npak besahaja...
tp.......
aku takut sbenaya...
mayb sbb aku ego...
xnk npak lemah kt dpn die....
tah aku pun xtau nk ckp camne...

klu la ditakdirkan kami mg bkn tuk bersama... aku rase aku akn jtuh semula....
mayb kali nie ag truk ag pd sblum2nya...
tp aku tau 2 bkn slh die...
aku yg lewat sgt....
die da bkak jln tuk aku... aku je yg masih ragu2 tuk mulakanye...
slow la aku nie.... pluang ade dpn mate tp xpdai nk amik...

may aku tkut sgt benda lame jdik smula..
tah la...
perasaan nie buat aku tkut la...

ya Allah berikanlah aku keberanian ya Allah....
berikan la aku kekuatan....
tujukanlah jln yg KAU redhai ya Allah...
sesunguhnya aku xpunye kekuatan ya Allah...
redhailah kami....tujukanlah kami jln... jln yg KAU redhai ya Allah....

ameen.....

1 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...