Selasa, 3 Mac 2009

dunia itu indah

nie 1st post aku tuk bln nie.... lme da aku x update sbenanye hehehe.... mayb byak sgt benda2 yg menarik jdik kt aku smpai aku telepas pandang plak kt laman hitam tempat aku slalu bemain nie...

Jumaat - 27 Februari 2009 bersamaan 2 Rabiulawal 1430 Hijrah

ble tringatkan tarikh nie sering mengamit seyumku dtg besama....
syukurku pdNYA xterkata lg...
indahnye ciptaan mu ya Allah...

syumnye btul2 bisa membuatkan ku lemah....
ku lihat semangatnye mengatasi tubuh kecilnye...
tiap kali ku besama dgn nye seakan die serapkan semangatnye kepada ku...
meminta ku bgun... dan same bejalan menuju cahaya itu...

insyaAllah....

aku percaya dier tercipta untuk ku...

moga Allah meredhai hubungan ini...
amin.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...