Khamis, 9 April 2009

aku dan sesuatu... vol.4

salam.....

hai sume.... da lme aku xupdate blog nie.... hehehe.... sibuk ckit la(agaknye la...) idop nie mg byak dugaan an.... sume benda dtg tanpa kita duga.... tp bleh katekan pe yg dtg nie byak yg mengembirakan aku..... aku kire owg2 yg bleh diketogorikan beruntung la dlm dunia nie yg dikurniakan nikmat nie..... thankz GOD...

sayang....
anje....

kalimah yg wt jiwa aku begetar....
bleh kate dlm setiap saat dier dtg dlm khayalku....
dier kate 2 zina hati hehehe.... tp xpela....
da aku rase rindu nk wt camne....
rindu 2 bkn bleh tahan pun....
die dtg siri....

aku kne kuat....
yeszar hehehehe....
doakan yg terbaik sentiase tuk dier...
smoga yg terbaik 2 sentiase mengiringi dirinye...
moga cinta kami berkekalan.... amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...