Selasa, 15 Disember 2009

aku dan sesuatu vol.26

masih ke ade pluang tuk aku.... klu sudah takdir mu begini... ku cube redha ya Allah... aku terima takdir ketentuan mu.... biarlah ini menjadi pengajaran yg sering kali mendewasakan ku... ku harap masih ade sinar buatku... sesungguhnye pe yg telah berlaku menjadikan ku lebih matang dan semakin kuat berfikir... bukan semua benda mudah seperti yang kita inginkan... bia pe yang jadi aku harus terus ke depan... perjalanan ku masih panjang.. harap ku pandangan ku sentiasa terarah ke hadapan... rterus mengejar NUR mu Ya Allah...jika ini ketentuan mu... aku redha..biar ku disakiti agar rase pehit nie tidah lagi menjamah hidupku...

life is art....
calouring by love...
maybe i will love u one day....

now....

only victory can make me king
~ si penglipurlara...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...