Isnin, 12 April 2010

aku dan sesuatu vol.43

errrmmm pe benda sume xkene je aku ari nie... xbleh la die xde... pling x aku tau die ngah buat pe da cukup buat aku smangat nk wt keje.... aku da la ngah tension ngan keje nie... bila tambah2 faktor lua cam nie aku ase mkin xbleh pg.. mkin down aku rase.... ase nk blik uma je... lepak uma tdo... ase nk lari dr sume nie... aku bukan la ego sgt... cume kdang aku rase aku mg xbleh nk heoykan org saat aku siri ngah rase xbleh pg... yg sbela pihak ag nie sik nk minta aku paham die sbgai pempuan... Ya Allah... tlg la... pe benda kau buat sume xkne... sbb aku nie mg pdai bg pehatian or die yg telampau nk an pehatian?? aku siri da buntu da... makin ari makin teruk da ubungan nie.. gaduh gaduh gaduh... damm npe la aku mest ase sume nie skung... aku da sket jiwa abes da nie silap2 gaye aku nk register name kt hospital bahagia... cam da xbleh nk kawal da sume benda... idop dlm keadaan murung.. nk buat2 suke pun da xbleh da . pe la yg akn aku time xlame ag.. pe la salah aku sbagai manusia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...