Isnin, 24 Ogos 2009

aku dan sesuatu vol. 22

tgal bape ari je ag aku... nk p perak... nk kenal2 ngan owg sane.... wah mcm2 lamen kt otak aku skung nie... suke ade...teruja ade... takut ade... sumenye ade la... cam ngah bercampur n menjadi satu ramuan yg kompleks... mampu ke aku nk tempuh sume nie.... daya ke aku nk tanggung dugaan nie... nie baru yg pertama... insyaAllah pas nie aku akn ade yg seterusnye... dan aku mest tempuh sume yg datang tanpa boleh aku elak... xmudah jdik manusia rupenye... walaupun manusia nie cintaan Allah yg terbaik tp kerana yg terbaik 2 la kami diuji... Allah maha besar...

pinta ku... agar diberi kekuatan... biarpun aku hanye merintih sepi... namun aku sedar DIA maha mendengar,maha melihat... maha mengetahui... mudah2 an DIA permudahkan segala urusanku...berikan lah yg terbaik untuk ku...pimpin ku kearah keredaanMu... amin

~mohazha
si peglipurlara

1 ulasan:

  1. dont worry sayang. i'll always be beside u. i'll try my best and u should too.everything will be fine:) senyum selalu ye sbb kamu ni comel orgnye.rugi x senyum ;)
    and...i'm wondering, do u really feel sunyi, sepi n pilu?did i fail to make ur life heppy dear?

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...