Jumaat, 21 Ogos 2009

aku dan sesuatu vol.21

wah!!! xsangke kejap je mase berlalu... pejam celik pejam celik... ramadhan da tibe ag... pe r persiapan aku nk sambut ramadhan kalu nie.... ag pd ramadhan lepas sampai ke haru nie mcm2 da aku lalui... byak duke byak suka... sume dtg tanpa aku siri snagka... hebatnya dugaan aku... skung nie bumi ampang sedang diredupkan ngan titis2 ujan... syik je layan mate klu nk tido... tp awl sgt nk tido... byak ag benda aku nk kne buat mkn nie... esk nk blik kpg... xtau la sape ade kt kmpung... tah2 ade mak abah ngan along je.... adik badik len mest susah nk blik.... errrmmm pela nasib nie... sejak masing2 da besa payah sgt2 nk jumpe sume dlm 1 mase...adik kt perak aku kt ampang... manje ngan ateh kt sepang... akak da dok pd... xde sape la yg leh arapkan kt kpg skung nie. along.... tah la.... xpe la esk aku blik.... arap2 bleh hepykan mak abah... tp serius aku ckp aku xbpe ade hati nk blik.... xtau npe... aku pun ase cam de benda yg xbest nk jdik... tp xtau la pe2.... minta2 dijauhkan dari sebarang musibah....

Ya Allah, lindungngilah diri ku da org2 di sekelilingku dari sebarang musibah... rahmatilah ke atas diri kami... pinpinlah kami ke arah keredhaan mu ya Allah...jadikanlah ramadhan kali ini.. ramadhan yg terbaik yg kami lalui seusia ini ya Allah... kami memohon keampunanmu ya Allah.. amin.....


mohazha san
~21 ogos 2009 (8:12 p.m)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...