Ahad, 8 Mei 2011

aku dan sesuatu vol. 78 ~ benci tapi rindu

susahnye nk huraikan makna pekataan nie... bak kate telan mati mak luah mati bapak... serba xkene dibuatnye... ye mungkin nie ego tp rase sakit kne buang Allah je tau...aku yang bersalah ke?? errmmm tah la.. makin pening bila pk..

bila benci kt org 2... wt aku mkin nk tau pasal die...
bila benci kt org 2... wt aku makin rindu kt die...
bila aku benci kt 2... wat aku mkin nk dekat kt die...

cinta aku.. ok aku ngaku kalah... aku buang ego aku... tp xbemakna maruah aku rendah cam ego aku 2... anje minta MAAF klu anje yang salah... anje minta maaf klu anje yang mulakan semua nie... anje minta maaf klu anje da melukakan hati itu...anje minta maaf anje xbuat yang terbaik untuk kite... anje minta maaf kerana gagal tuk memahami.. anje minta maaf untuk semua keadaan... minta maaf sgt2 pohon semuanya dihalalkan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...