Ahad, 4 Januari 2009

05 / 01 / 09


ari 1st keje dlm thun bru nie hehehe.... rase teruja nk keje mg tinggi.... tp ble aku kua uma je nk p keje, aku tgk sume begerak pantas je.... aku rase aku la stu2 nye umat manusia yg slow n lembab ari nie... dgn jln jem teruk aku sabar je la..... g pun da lme aku x memandu kt kota batu rase takut pun ade gak hehehe.... ye r aku cti lme kan.... da rase cam xbpe pdai je nk bwk moto kt jln kl lumpur nie hehe...

cte pasal cti plak.... huhu mcm2 aku dpt mase cti nie.... byak yg xbest ag yg best.... smpai uma je family aku xde.. cam biase la mak ayah sibuk.... g aku kecik smpai la da besa panjang nie dierang same je... sibuk manjang.... kdang2 aku xde rase nk blik kpung de... ye r klu aku blik pun aku nk wtpe.... mak ayah bkn ade kt uma pun... sik tgk tv... lpak kt blik.... mlm kua lepak ngan kwn2...

mlm thun baru 2009 huhu.... mlm terakhir sebelum aku sakit.... aku p tgk kwn2 lame mse gila2 dlu.... dierang masih sme mcm dlu.... msih men mto ag... msih gila ngan aksi2 rempit...lpak punye lepak upenye membe aku ade game ptutla aku tgk kuda perang die parking cantik je upenye nk pg bejuang hehe....aku tgu la smpai kul 1 lbih... mate da berat da nie tp game x start ag.... aku lyan je r borak ngan kwn2... tah pe yg dierang borakan aku pun xmasuk sgt.... aku iyekan je... tgu punye tgu.... game xjdik..... eeeemmmm membazir je aku tgu smpai mate bengkak... aku blik uma tgk sume da tdo.... aku msuk blik aku bkak radio.... bumpp... lelap....

1 januari 2009

tahun bru yg aku xleh lupekan.... aku xleh nk bgun.... bdan rase sjuk gle.... rase nk angkat bdan pun xlarat da......aku bring ag.... try stabilkan dri.... tp xleh aku lemah sgt.... semangat aku kuat tp kudrat aku xde.... aku xdaya ag....

aku ingat nie da ari akhir aku....
aku da pk bkn2 da...
xpnah aku rase camnie.... demam nie mg luar biase sgt....
plan2 aku uka ag blik.... aku pgil mak....
ble mk aku smpai kt aku je aku mg da xlarat gle da.... rase cam kejang da bdan...mak aku ngan gelabahnya panggil abah, abah xtgu lme trus angkat aku bwk p klinik.....pas 2 doc. yg cek aku sah kan aku kne demam cikungunya....

* hadiah thun bru aku......

1 ulasan:

  1. memang hadiah yang istimewa... :)
    sakit mengingatkan kita kepada Tuhan...bukankah itu hadiah yang betol2 istimewa?
    senyumlah selalu ye awak...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...