Rabu, 28 Januari 2009

29 - 01 - 09





lame da aku xupdate blog nie..... bkn xde benda yg menarik tuk aku kongsikan tp sume yg belaku menjadikan tumpuan aku hilang..... aku umpama patung yg diikat dgan tali... melakukan benda tanpa kerelaan hati.... mungkin hati aku dah mati.... sesunguhnye aku x punye semangat nk menahan semua dugaan nie....sukar sbenanye tuk aku bgun sendirian... aku amat perlukan insan yg sanggup memapahku bgun.... menbantuku mermulakan langkah pertama....

semakin hari ledakan tangisan ku semakin nyaring terdegar....
suara hatiku mebisikan kalimah2 benci....

benci??

ya benci pd diri sendiri...

kenapa aku terlalu lemah...
ini ke takdir untuk ku....
mane perginye semangat pejuang ku....

hilangnya tanpa aku peduli.... perginya tampa aku sedar...

klu dlu aku bangga dgn diri sendi....
dari kecik ku mampu bediri sendiri...
ku xpunya siape2....namun ku punye smangat pejuang..
berjuang tuk diri sendiri...
berjuang mengikut kata hati....
berjuang tuk mengenal hakiki insani diriku....

tp kini aku lemah.....
aku bkn lagi pejuang...
semuanye bagaikan dah ditakdirkan untukku....

aku tewas pd diri sendiri...

sesungguhnya aku insan yg lemah...










2 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...