Ahad, 11 Januari 2009

12 / 01 / 09

kadang-kadang aku rase dunia 2 indah sgt... kdang2 aku rase dunia 2 sgt membosankan... kadang2 aku rase dunia nie penuh dgn cabaran... itulah kehidupan sebenarnya.... sume yg terjadi sering mendewasakan dan mematangkan dri.....

bru2 nie aku ade kenal dgn seorang rakan dri dunia siber....ternyata pendapat kami sgt berbeza... beliau berpendapat ilmu 2 hanye dtg dri buku... dan aku same sekali xleh menerima pe yg beliau nyatakan... padaku ilmu dtg dri kehidupan... kehidupan 2 yg mengajar kte...membentuk kita... xpnah ag aku jumpa umat manusia yg lahir aje ke dunia nie terus leh bce buku... dan setahu aku ape yg tertulis dlm buku 2 pun melalui kehidupan gak...

pe pendapat korang? ilmu dtg dri buku or ilmu dtg dri kehidupan...

1 ulasan:

  1. dua pun betol....
    tp ilmu dari kehidupan mematangkan kita...dan ia lebih bermakna :)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...