Selasa, 23 Februari 2010

aku dan sesuatu vol. 35

aku sedih... aku sunyi... rase 2 selalu hadir dlm jiwa aku sejak akhir nie... tah mane silapnye aku sendiri pun xmampu tuk terjemahkan... mau saje aku zahirkan saja kesedihan ku... namun jiwa nie seakan berbisik xstuju dengan kehendakan ku.... ape lg yang perlu ku lakukan sayang.. semuanya telahku buktikan... semuanye telah ku turutkan namun ape yang aku sentiase harapkan seakan pergi.. pergi dan terus pergi... tanpa ku sedar sebenarnye terlalu jauh telah ku tingalkan egoku... semuanye kerana kamu... mengapa kau xpenah nk fahami jiwa ini... diri ini sebenarnye manje... sebenarnya malu... sebenarnya penagih roh cinta dari mu... cuba la fahami diri ini agar sentase ku belegar dalam setiap detik-detikmu....setiase mekar dlm setaip sudutmu....



~si penglipurlara
cintaku satu pengorbanan... ku harap engkau dapat mengertikan....

1 ulasan:

  1. saya cintakan awk
    saya sayang awk
    maafkan saya jika x sempurna
    harap awk boleh bersabar dengan kelemahan saya
    saya harap awk terima saya seadanya
    saya akan cube bahagiakan awk asalkan awk terus bersabar menanti bahagia itu datang
    saya tahu awk xkan permainkan saya
    sbb saya x buat begitu
    saya tahu awk marah saya sbb xtahan dengan sikap saya
    saya tahu awk juga tertekan
    saya bukan hilang hormat tp sakit hati saya melupakan saya tentang hormat
    saya juga mahu awk hormati saya walau seburuk manepun diri saya
    saya insan biase memang buat silap
    saya minta taubat dari Tuhan
    saya harap awk boleh lupakan kesalahan saya dan beri pluang spya rase hormat kembali ade sprti dulu.
    saya mahu kite berdua rasa gembira
    syg tidak mahu awk rasa seperti kisah org lain yg berduka dgn pasangannya
    awk lelaki bakal ketua keluarga
    jika buruk saya ini bg awk saya mohon awk bentuk saya supaya jadi lebih baik
    saya minta awk nasihati saya
    saya minta awk dengari luahan hati saya
    saya minta awk sabar melayani karenah saya
    saya minta awk lembut kan hati awk
    demi saya
    jikalau skrg ni awk rase syg bukanlah yg terbaik untuk awk saya rela awk fikirkan semula
    ^demi awak^

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...