Selasa, 9 Februari 2010

aku dan sesuatu vol.31

arinie aku bru dpt 1 bungkusan ag melaka... benda yg aku nanti bebulan2 untuk beli hehehe.. xsangke bli gak akhirnye... lame gila dok mengidam akhirnye jatuh ketangan gak... smpai2 terus try hehe gam2 je ngan kaki aku... aku nie kaki jenis pendek tp lebar... pakai kasut pe pun sme je mg sempit kt tepi... try komen sket ok x huhu



*aku punye yg wane coklet 2 hahaha npak skema gilo hahaha

bru sebulan tahun 2010 nie aku daberabis beribu2 henget.. mcm2 da aku bli... sume 2 untuk mase depan n persediaan aku ke alam 1 ag hehehehe (MISS U SYG) aku mest ikut plan yg da aku rancang... klu x susah aku nti...


2 ulasan:

  1. sape kate skema..kasut bertali la smart..cayalah bro cantik r kasut...pinjam bleh?hehe

    BalasPadam
  2. huhuhu pinjam... bik amik terus je hahaha

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...