Rabu, 10 November 2010

aku dan sesuatu vol.48

syg da siap keje da, sejak akhir2 nie sibuk je slalu.... penat sgt katenye... anje pham syg penat... mane taknye buat keje sorang2 ade pembantu pun cam xde je lebih2 ag rase homat kt kite pun xde... pk2 blik mg rase sdih... tp nk wt camne hati manusia lain... die da xde rase tangung jawab nya tugas yg die pikul... yg penting bulan2 gaji masuk cam biase... mudah sgt dpt keje mungkin sbb 2 la rase syukur 2 xde...

11 / 11 / 2010

arghhh lmenye nk tgu keputuan interview ari 2... rase xsdap hati da mule ade... dpt ke x nie agknye... xmampu aku nk ckp pe2.... dugaan aku tahun nie sgt2 hebat... aku yakin tahun2 mendatang mest lagi hebat... bukan senang nk jdik pemimpin n bukan senang nk bina hidup yg baik dri segi rohani n jasmaninye...

aku slalu je wt silap... tp aku ase manusia normal cam aku nie mg slalu cam 2, maybe pd pihak aku xnpak kesan nye... tp pd owg len xtau die pk camne... nk wt camne sume nie da ketentuan... bukan aku nk salahkan sesape cme nk owg tau pe yg aku rase....

maybe sbelom nie aku ade wt silap... maybe sbelom nie aku bukan yg terbaik... tp aku ase aku dlu ngan aku sekarang byak sgt bezanya... alhamdulillah perubahan 2 perubahan positif... cme aku xde la sebaek mane... jgn la slahkan aku dlm sume hal... bg la aku pluang... ade benda yg aku telepas pandang... aku manusia biase... klu aku slah berikan teguran bukan mehukum...

raye haji pun nk dekat.... aku xde rase nk blik tahun nie... sejak aku lahir nie la raye yg pertama aku xde lansung nk raye... mak abah sah2 tahun nie nk raye kt perak... aku errrmmm mane la nk p nie... abg2 sume ajk raye kt pd... tp aku derase nk raye kt perak.. tp bila kenangkan bajet 2... xdaya la aku.... mcmne nie ye.... xde keputusan yg leh aku dpt skung... ermmm tah la...

da la cukup la aku merapek kt sini... da se lega da pas luahkan pe yg bebuku kt ati....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...