Ahad, 28 November 2010

aku dan sesuatu vol.52

xtau kenapa aku rase sebak ari nie.... teringatkan harapan mak abah adik beradik.... dan harapan org yg paling istimewa dlm hidupku.... maaf sebab da hampakan kalian semua... aku manusia biasa, aku da berusaha namun takdir menentukan segalanya... aku sendiri rase kecewa.... namun xdaya ku lakukan ape2.... kesedihanku masih berpanjangan.... xmudah untukku melupakan semua yang terjadi... namun ku redha Ya Allah dengan ketentuan MU... takdirmu betul2 mehempas lagi perasaan ku.... ku cube kuatkan semangat agar ku segera bangkit.... namun lara ku sukar dipujuk.... harapan ku terlalu mengunung.... tampa ku sedar ku kembali ke dasarnya... Ya Allah berikan ku kekuatan untuk mehadapi hari2 yang mendatang Ya Allah sesunguhnya ku lemah Ya Allah bantu ku Ya Allah pada mu hanya mampu ku berserah....

1 ulasan:

  1. sayang....
    semua ni ada hikmah....
    mcm mn pun hidup mesti diteruskan
    lupakan hati yg lara
    tekad dan nekad lah tok terus kuat dan jgn putus asa

    Allah always there for u :)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...