Selasa, 19 April 2011

aku dan sesuatu vol. 68

tgh hari aku mkn kerepek pisang je beb... aduh lapar sangat perut aku... slalu mcm nie boleh kurus aku haha (*yke nie ^^ )


*npak cam kurus hahaha

gaji lmbat lg 5 hari je lg... duit tgl last keping wane ungu.. nk pkai ke x ek... alahai kot2 ade emergency naya aku nk cari keping huhu... mak ngah xsehat 2... risaunye rase... skung hari2 pun aku badmud... sori la pd yg tekene bahana 2... bkan sgaja nk lyan muddy tp benda nie dtg ngan siri... arap2 mak cepat sembuh dan kembali sihat seperti sediakala... amin

*sayang mak sangat2 <3 <3 <3

2 ulasan:

  1. oh ni la yg diluar kawasan tu ea..huhu..

    *hrp mak ko cpt sembuh.

    BalasPadam
  2. hope so die cpt shat... nie kire lua kawasan la gak nie huhu

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...