Khamis, 28 April 2011

aku dan sesuatu vol. 73

tolong tolong~ bantuan... hurmmmm sakitnye kepala... da msuk hari ke 4 skit kepala aku xilang2 nk kate darah aku ngah naik xpulak, aku rase mest kes mate nie... makin ari mkin daouble2 plak aku pdang... mate aku mkin rosak npaknye... errrmmm duit lg... spek skung nie da xmampu nk tampung power rosak mate aku... tp nk pilih spek yg sesuai 2 susah la... susah nk jumpe spek yang sesuai ngan muke n bajet aku... tp klu xbuat spek cpt tepaksa la aku tanggung sakit kepala nie hari2... mate2 npe la ko nk rosak skung... tgu la aku bajet tebal sket... adoiai... camne ek nk pilih spek yang sesuai ngan muke... aku bila p kdai spek je aku jdik buntu... byak sgt pilihan sume cun2 tp msuk ke ngan muke aku huhu kali nie aku nk try wt bingkai plastik la, kwn2 opiz ckp murah sket tp kanta pun kene plastik gak la...



*sape2 yang bace blog aku pless bg pandangan,korang rase spek nie kene x ngan muke aku... aku minat sgt2 design die... nk try cari design2 yang lebih kuang camnie... -_-!! blurr la

2 ulasan:

  1. yes sgt cantik..tp kene cube dulu baru tau kene ke x

    BalasPadam
  2. nti kite p same2 ek.... nk try cari yang camnie la

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...