Selasa, 19 April 2011

aku dan sesuatu vol. 69


korang penah men blok rubik x?? susah an... 1st time aku try... sblom2 nie usha jauh je... bukan ape segan nk layan mainan budak2 cam 2 huhu tp ari nie tetibe je aku trase nk try... pusing2 pusing pusing... aduh xgak same... ptut la aku tgk org yg men benda nie tekun je ngadap... padahal da brape byak kali die selesaikan... actually yang aku tau rubik nie ade 3 stage low midium ngan hard (*betulkan aku klu salah) yang aku men terus2 midium... ha amik ko pusing2 pusing bape kali pusing xjumpe2 haha... korang try la men benda nie... bleh tajamkan iQ ape... paling x pun ko bleh poyo kt ank sedara ckp ~ala rubik nie senang je... pakcik da byak kali dpt selesaikan hahaha (*dlm hati yekenie huhu )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...