Selasa, 12 Mei 2009

aku dan sesuatu... vol. 11

eeerrrrmmmm mud aku ilang ag la.... xtau la mane silapnye... aku rase dlm seminggu nie aku muddy jew.... aku arap ayg xterase ngan aku sjak akhir2 nie... aku tau die prasan perubahan aku.... sabtu lepas mase kiterang men bowling pun aku rase semacam je... tumpuan aku pun cam kurang je....skor aku pling cun mse ayg tambah 1 game ag pkai duit die.... sbenanye aku xdela setuju gt ngan keputusan 2.... tp memandangkan die beria sgt ajk aku men.... aku biakan je die tambah... aku rase len la ble x ngan die.... klu bleh aku nk slalu ngan die... bia la owg kate aku belangkas ke ape ke.... yg penting aku xgangu idup owg len.... n aku arap sgt pe yg aku buat dpt gembirakan hati die cam die wt tuk gembirakan ati aku....

nie waktu rehat... tp aku still dok dpan pc ag... dok karang ayt2 merapu tah pe2 je.... yg len ngah sebuk mkn... ade ngah layan game fifa... arinie aku men sume kalah... seri skali... 2 pun cam nasib je... tumpuan aku xde la... aku cam ngah pk an sesuatu.... tp aku pk an ape... aku sendiri pun xtau... aku rase sume nie sbb aku kena tukar dok jabatan len... benda nie mg btul2 buat aku unhepy... aku rase aku kene mik mase tuk sesuaikan diri ngan sume nie... biala mase yg tentukan n aku arap aku xlame dlm dunia nie...

GOD SAVE MY SOUL!!

mohazha(bobba xoxo) ~ semuanya tentang kita

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...