Sabtu, 9 Mei 2009

aku dan sesuatu... vol. 8 ( hari2 terakhir )

sedih gle aku kebelakangan nie.... mg xsangke pejuangkan slama 4 tahun musnah mcm 2 je.... kalah kami bkan sebab kami lemah.... tp da ketentuan pejuangan 2 setakat nie je.... kini sgalanye pasti.... kami akn bepisah tuk selamanye.... yg pasti xkan ade lagi unit pembangunan harta tanah.... 04-05-09 ari 2 perkhidmatan kami ditamatkan.... kami da dibubarkan.... pas nie masing2 akn bawa dri masing2... ade yg ke jabatan ukur bahan... ade ke pelan induk... ade yg ke perancang... ade ke ade yg pg upb... aku sendiri pun ditukarkan ke jabatan akitek huhu masak aku.... pas nie aku mest sibuk.... xtau la aku de mase x tuk owg2 sekeliling aku.... yg past aku akn cube gembirakan owg2 yg sygkan aku, terutamanye mak, abah n xlupe gak kt ayg aku hehehe...15-05-09 nie aku akn lapor dri kt jabatan bru, yg pasti suasana kerja mest da len... pe2 pun aku meharapkan perpindahan ini adelah yg terbaik tuk aku, mungki bermulanye ag sni langkah ku tuk mengejar cita2 semakin hampir =)

BoB buat g terbaik ye!!

*kwn2 doakan yg terbaik tuk aku ye =) tq my pren

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...