Khamis, 28 Mei 2009

aku dan sesuatu... vol. 12 (hikmah disebalik kejadian )

aku rase nie post terakhir aku tuk bln nie kot, bln 5 nie mg sgt mencabar bg aku... byak dugaan yg aku kene tempuh... klu ikutkan xdaya aku nk tanggung sorang2... tp aku benasib baik kerana DIA masih sygkan aku dan adenye owg2 yg terdekat ngan aku yg sentiase sokong aku... xsbar aku nk tgu bln dpn.... hari aku dilahirkan bakal tibe... taun nie mungkin special cikit kot =)

aku rase aku nie terlalu lurus la... smpai ade yg sangup mik kesempatan kt aku.... emmm tah la... moga Allah bg owg 2 petunjuk n dibukakan pintu hatinye....yg aku nie plak senang sgt lebuh atinye... ble owg nk minta tlg je aku tlg... walaupun aku tau yg aku mungkin akn diambil kesempatan tp tah la... aku xsmpai ati la tgk kwn2 aku susah...
ari nie aku dok depan pc jap bkak blog nie... de drawing nk buat tp jap ag la.... nk mik mase sekit nk luahkan ati n perasaan aku nie...

aku kecewa ngan byak pihak sebenanye... tp kelemahan aku, aku suke pendam je sume dlm ati.. nk jage ati owg punye pasal aku pulak yg mkn hati.... xpe la... dunia nie bulat... idup manusia ade timbal balik... mungkin sume yg jdik ade hikmahnye... aku redha ngan ketentuan nie... mungkin nie ujian tuk aku.... g pun janji Allah pd owg yg sabar besar pahalanye.... aku harap aku jugak tergolong dlm golongan owg2 yg sabar =)

kejadian yg berlaku pd bulan nie btul2 buat aku sedar aku da mule hanyut ngan dunia aku siri... iman aku lemah btul la... alhamdulillah Allah msih sygkan aku, DIA bg pluang tuk aku kembali semula pdNYA... aku harap, pluang kali nie aku xpersiakan....

yaAllah permudahkan la segala urusan kami, berikanlah yang terbaik untuk dunia dan akhirat kami... sesungguhnye kami insan yg lemah ya Allah, redhakanlah segala yang terbaik buat kami agar kami tidak tergolong didalam golongan orang2 yang rugi.... Amin

GOD SAVE MY SOUL!!

mohazha(bobba xoxo)~ cinta kau dan aku

1 ulasan:

  1. Ya Allah permudahkan la segala urusan kami, berikanlah yang terbaik untuk dunia dan akhirat kami... sesungguhnye kami insan yg lemah ya Allah, redhakanlah segala yang terbaik buat kami agar kami tidak tergolong didalam golongan orang2 yang rugi.... Amin...aku jua mahu mngaminkan doamu ini anjeku
    Amin Ya Rabbal alamin...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...