Selasa, 12 Mei 2009

aku dan sesuatu... vol.10

hish..... npe la aku xbleh tdo mlm nie.... mkm nie ujn tp npe tah aku rase panas je...fikiran aku bekecamuk pk yg bukan2... aku sendiri jdik pelik yela... mungkin sume nie sbb ari2 mase aku balik ag keje aku mest jumpe owg xsiden... tiap kali jumpe camtu pale otak aku cam da set je tedetik bila la aku plak kne camnie... nauzubillah... moga Allah jauhkan dari ku...
ayg 1st day keje arinie... ag pe yg die citekan pd aku die sronok keje kt tempat 2... cume die letih... biase la 2 xde keje dlm dunia yg xletih... name pun keje an... aku harap ayg sbar ngan sume2 nie... aku tau die kuat... slama aku kenal die pun aku da jumpe byak bukti yg semangat die selalu mengatasi tubuh kecil die 2... ayg xsihat sejak akhir2 nie... aku rase aku la yg bg virus jahat 2 kt ayg... xpasal2 ayg pun sakit same...arap sgt ayg cepat sembuh n dpt lalui ari2 yg mendatang dengan normal....

minggu nie aku sibuk sgt degan kerja2 pepindahan...mcm2 nk kena buat... nk serah tugas la... nk susun blik moa la... file2 nk pack... mcm2... td aku rase cam nk nagis je ble aku aku rase cam tetekan sgt... bl;e plak akak akitek 2 sik tekan aku je... suh aku buat 2 nie... padahal die ade group keje die siri... mungkin sbb pas pindah jabatan baru nie aku dok bawah die... 2 yg die "buli" aku gle2... siap pukul2 aku ngan moa td... aku rase cam jdik hamba die plak mse 2
=( eeeemmmm bekecamuk fikiran aku skung nie... dugan2 yg dtg bkn la hebat sgt tp
bertimpa2....

* GOD SAVE MY SOUL

aku rase sejak akhir2 nie aku da byak buat silap... silap 2 datang ag kelemahan kami... kami da terhanyut jauh rupenye... alhamdulillah... Allah sygkan kami... die masih tunjukan jalan buat kami... yg pasti lepas nie... kami la yg kene tentukan hala tuju kami... aku harap sgt aku xlemah n aku xnk nampak lemah ag depan ayg... sbb ayg slalu ckp klu aku lenah die pun turut lenah... aku semangat tuk die... n die semangat aku... kami mg saling memerlukan....masing2 ade peranan masing2 yg penting perlu selalu mengingatkan...

ya Allah lindungilah hati2 ini agar2 jiwa2 ini akn selalu tenang... berikanlah yg terbaik tuk jiwa2 ini... agar insan2 ini tenang... amin

insyaAllah... anje akan lalukan yg terbaik tuk ayg... tuk anje... tuk mase depan ite...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...