Selasa, 12 Mei 2009

aku dan sesuatu... vol.9 (aku syg kamu)

telah ditakdirkan kite bertemu... perkenalan yg tampa disangka2 telah membuahkan bibit2 cinta....semakin hari hati ini smakin tertarik untuk mengenali diri itu.... semangat itu aku hampir... perlahan2 ia meresap bersama satu perasaan aneh yg lame x menyimbah di dalam kantung hati ini...sayang!! cinta!! benarkah itu!! jika dlu aku sendiri xpasti... kini....tuhan telah berikan ku jalan tuk itu... dia adalah takdirku... die adalah segalanye bg ku... pe jua untuknye ku sedia... ku tahu ku bukan yg terbaik.. ku tahu ku jua tidak pernah layak untuknye... tp ku punye semangat... die destinasi ku... sejauh mane die cube belari aku akn terus mengejarnye... pergilah kemana saje asalkan cinta mu ade untuk ku... pasti aku akn slalu ade untukmu...

imbas kembali detik2 perkenalan mg xterduga sejauh nie telah kite melangkah... ye aku akui, aku mg sombong...tp sombongku telah dibalas degan sabarmu...peribadi mu betul2 buat aku sedar beruntungnya aku mengenalimu... aku yakin kaulah insan yg akn menyempurnakan ku...

ku akn slalu ade untukmu

mohazha(bobba xoxo) ~ anje sayang ayg

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...