Selasa, 2 Jun 2009

aku dan sesuatu... vol. 14

ari nie da 3 ari bln... keje byak sebenanye... tp xpe la rehat jap nk dok men tekan2 keyboard jap... ag pun drawing aku tgl 1 page ag je nk siap tp lepas nie xtau la aku kne buat pe plak... dok kt sini ok la gak... xde la teruk sgt dan xde la best sgt... biase2 je... pg nie aku pun bgun lambat gak... same mcm ayg, aku tau die bgun lewat pun pas aku bace blog die td... kami mg byak persamaan.. sume macam da ditakdirkan... =) aku hepy ngan life aku skung nie... pe yg ade pd aku sume membuatkan aku rase gembira.. alhamdulillah Allah bg nikmat nie pd aku, aku harap aku xkan mudah lalai mcm yg lepas2.. aku harap aku dilindungiNya...

yang penting sekarang nie... buktikan pd dier yang aku nie besungguh2... bkn men2 je... ok la aku nk buat keje blik... bye

mohazha

1 ulasan:

  1. so sweet la benji
    keje baik2 ye anje...
    sabar tau dengan pape dugaan dan tekanan kerja
    u r the best!!!

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...