Ahad, 7 Jun 2009

aku dan sesuatu... vol. 16

saat nie hati aku bedegup kencang, perasaan gusar tibe2 dtg.... tah ape silapnye aku sendiri pun xpasti.... tibe2 hati aku dicengkam perasaan takut... peluh2 halus belinang mengalir dari liang2 halus romaku...

saat ini bermacam-macam bermain di lunak fikiran ku... 1 persatu kisah-kisah lampau bermain dan terus berputar tanpu aku mahu...

Ya Allah, adalakah lg ujian buatku... aku tak betah menanggungnye Ya Allah... sesungguhnye hambaMu ini sgt kerdil... Bantulah diri ini... berikan yg terbaik untuk dunia dan akhiratku... permudahkan segala urusan hidup dan matiku...ampunkan dosa2 ku... terimalah taubatku.. redhakanlah yang terbaik buatku Ya Allah...

saat ini hatiku menangis tanpa berair mata... benar hati ku keras Ya Allah... hanye padaMu ku bermohan agar HATI ini dilembutkan... bentukan Hati ini ke dalam acuanMu... terangi hati ini dengan cahaya mu... bimbinglah hati ini seperti kau membimbing Muhammad s.a.w kekasihmu...

saat ini hati ini terus bedegup kencang....saat ini badan ini terus begetar... saat ini roma-roma terus berdiri... YA Allah,berikanlah hambamu ini pertunjuk Ya Allah...

amin.....


mohazha

2 ulasan:

  1. Allah Maha Pengampun...dekatkan diri denganNya
    insyaAllah semuanya akan baik

    BalasPadam
  2. Sabda Rasulullah s.a.w. : “Siapa membaca surah Al-Waqi’ah setiap malam, dia tidak akan ditimpa kesusahan atau kemiskinan selama-lamanya. (Diriwayatkan oleh Baihaqi dari Ibnu Mas’ud r.a.)

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...