Sabtu, 13 Jun 2009

pg nie hari ujan ag... same mcm semalam... suasa camnie btul2 buat aku rase sunyi.. aku sendiri pun da bape kali hujan sejak akhir nie... lemahkan aku...baru diuji mcmnie aku da goyah... yg aku tau hanye merintih sepi... aku lg sepi dari kamu... ku xpunye kwan ramai seperti kamu... aku umpama kara di laut yang luas... sepi... aku cume ade kamu... aku cume ade kamu... hadir kamu betul sinar dlm hidup ku... ku perlukan teman tuk meluahkan... aku btl2 rase xberdaya...aku btul2 lemah saat nie... aku xmampu nk bangkit.... tlg la papah aku............................................

2 ulasan:

  1. kite ade temani kamu
    mahu kamu bangkit
    tp kdg2 kite seolah2 di jauhkan
    xpe kite time sbb mang salah kite
    tp ketahuila ape yg kamu rase kite juga marasa
    kite juga perlukan kamu saat ni
    jgn pergi jauh
    kite mahu jalan seiring dgn kamu
    berdiri tegak dengan senyuman di wajah

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...