Sabtu, 13 Jun 2009

aku dan sesuatu... vol.18

saat nie aku rase begitu sunyi... dengan suhu lembab sekilingku.. bunyi sang cengkerik mendendangkan irama sayu... hatiku ku turut teralun sme dek bunyiannya...aku betul2 rase kosong... bukan ku merintih tp sekadap muluahkan rase yg tependam jauh dlm hati ini...kehidupan yg aku lalui sekarang nie betul-betul mengajar erti sabar... ku cube nk lepaskan tp aku sendiri xpasti pe yg dipendam... sejak sedar dari tidur... aku sering mengelamun.. mengenangkan nasib diri... kadang kala timbul rase lemah... aku x betah tanggug semua ini kesorangan.. ku xcukup kuat 2 tempur semua ini... ku harap 1 hari nanti sinar 2 datang.. biarlah sekarang ini aku tepakse telan semua pahit asalkan die rase bahagia...

biar langkahku pelahan asal aku tahu mane yg harus aku tuju...
biarlah di mate manusia aku pandang rendah asalkn di mateNya... arrrgh.... kusut...

GOV SAVE MY SOUL
mohazha

1 ulasan:

  1. ayang ade ni anje...kamu jgn keraskan sgt hati
    kamu jgn pergi jauh

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...