Isnin, 8 Jun 2009

aku dan sesuatu... vol. 17

hari ahad lepas kami keluar same, kuar jalan kat mines, kt sini la aku rase tempat pling terbaik tuk kami jumpe dan luangkan mase bersama =) kt sini byak yang best tau contohnye ade bot... dlu ayg keje kt sini... tp atas sbb2 peribadi die benti n fokus kt projek dier skung nie...

sampai kt sane kiterang pun terus pg tempat beli la teket.... kami rancang nk tgk cerita surga cinta... cerita yg sgt bgus bg aku.... dan byak pengajaran yang boleh amik kt dlm cite nie... n sedikit ilmu yg aku dpt pas aku tgk cite nie... klu x tgk confirm smpai sekarang aku xdpt cite 2....

pas bis tgk wayang aku ajk ayg pg mkn.... hehehe korang tau x die nk ajk p mkn kt mane??
dier nk mkn kek la... pas 2 die cdangkan p mkn kt secret recipe... kiterang oder 3 slices... aku pilih new york chees... die pilih tiramitshu(*camnie ke eja die hehehe, sowi aku xtau la hehehe) ngan 1 lg kek yg aku biase mkn kt opiz klu de majlis mkn2 pe tah name die aku pun lupe... tp aku tau la bentuk die camne... pas 2 minum special blended... cam2 rase bleh dpt dlm setiap sedutan hehehe...
*nie r aku bersama kek2 kesayangan huhu

*ayg ngan teknik meminum air rahsia ag die hehe(kantoi)

pas bis mkn sume aku temankan die pg pesta buku kt mines 2.... die teringin sgt nk bli buku " aku terima nikahnya " tp 2 hari seblum 2 dier da crik da... tp da abis stok...nie ble keluar ngan aku pun dier nk crik jugak buku 2...ble tgk die bersemangat nk memiliki dan membacanye... aku pun secare xlansung jdik semanagt jugak nk bace buku 2... kiterang pun crik la buku 2 tp xde jugak seperti 2 hari sudah... dalam mase yg same ayg pilih la sebuah buku tuk aku... xsilap aku tajuk die... suami mithali... tp aku tertarik sgt kt buku nie... " u turn ke jalan yang lurus " sekarang nie aku ngah dalam proses membace n cube tuk paham pe yg nk disampaikan dlm penulisan 2... (* untuk makluman buku nie ayg aku yg hadiahkan tau tuk aku hehe ) pas 2 die plak beli dari kesinambungan aku terima nikahnya iaitu " aku terima nikahnya 2"

hari nie seronok aku keluar ngan dier... siap ade sesi luahan perasaan ag... hehe bgus sebenanye mcm nie, jdik aku bleh tau pe yang die rase mase 2... aku cube tuk memahami dan dlm mase yang same aku cube tuk bantu die...

pepepun aku seronok sgt ble ngan die... klu best 2 yang paling best... best aku plak best kuase best hehehe.... paham ke pe yang aku ckp nie hehe... ok la nti ble2 aku smbung ag... nie ngah waktu rehat aku nk rehatkan diri jap..

mohazha

2 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...