Isnin, 1 Mac 2010

aku da sesuatu vol.37

skung nie jam aku tepat kul 4... aku stop wt keje... tension wt drawing bodo nie... ptutnye xyah buat pun... bos aku plak semak2 pale suh wt drawing gak... tah pe2 je... jeles la 2 tgk aku xde keje... seb bek la aku nie owg bawah die tepakse la ikut je... bukan pe... pening la pale aku nk buat bende nie... nk bri spec ag... nk wt detail ag... padahal bende remeh2 je... klu terangkan kt kontraktor 2 paham je dierang... g pun dierang bukan baru ari smalam dafatr kt ssm... da bejaman da bukan bisnes 2... tau la dierang nk buat keje dierang... nie x bos aku nie... suke nk merumitkan keje walaupun hakikatnye kerja 2 mudah je... eeeeeeeeeeeeeeee bengang... smbung wt keje esk la... tgl sejam ag nie... aku nk rehat jap... ok chaw!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...