Selasa, 9 Mac 2010

aku dan sesuatu vol.39

salam... tetibe pg nie aku ase cam nk post sket kt blog nie :)

pg nie sayng ade test tuk lesen die... siian tgk die takut je npak hehe... rasenye die leh wt dengan baik tp mungkin masalah takut 2 membuatkan die ase kurang sket... tp aku percaye die bleh wt punye hehehe... sayang anje an ^_^ mest leh buat punye hehehe betul x??

aku rase aku nk cuti ari jumaat nie la... baru je tepikir pg nie... kang nk bincang ngan syg la... arap2 die pun stuju la... g pun adik ade kt kpg... meriah sket uma nti... klu alik pas keje ari khamis smpai uma dlm kul 8 lbih la... xde la lewat sgt an... ase cam xsbar je nk alik kpg....

kepisssssssssssssssssssss.... tguuuuuuu..... aku dtgggggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!

hahahahahahah ^_^ miss u sayang.... i love u 2.........................3...............n........ 4ever.....


*jiwang di pagi hari hahaha

~mohazha san ( * En. BoB )

4 ulasan:

  1. wahh...semangatnye die nk balik kampung...mkn asam pedas jgn lupe teman yek hahaha

    BalasPadam
  2. ala blik kpung mak xde masak pun... mak still msm dlu... always sibuk... xtau la bila nk stop sume aktiviti wanita 2...

    BalasPadam
  3. alalala jgn la bercedih...mak cume nak isi masa lapangnye dgn aktivit yg die minat die suke...it's ok xdpt asam pedas mak dpt asam pedas lain tiap2 jumaat...hehehe

    BalasPadam
  4. huhu tp asam pedas mak len... pling sedap dialam semesta hehehe :P

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...