Ahad, 14 Mac 2010

aku dan sesuatu vol. 40

aku rase aku cam xde care je nk tunjuk kan perasaan aku... sume serba xkne... last aku gak yang akn mkn ati bila ade yang tulis sesuatu pd tempatnye... tah la... sume sik salah... salah ag...... salah sgt............. bila kite xhepy bleh ke kite nk hepykan orang..... bila kite da tego byak kali pd benda yang same... n ckp elok2... n bila orang sekitar kite wt xpaham n cube pakse kite dok dlm dunia die pe ag yang kite mampu buat... aku da buat.. aku da ckp bek2 da... tp cm yang aku agk ari nie... aku akn dpt sesuatu yang bemakne... cam post die tuk aku slam... ari nie aku mayb dpt sesuatu... ya post best ag die la sesuatu yang aku dpt... best sgt2... rase bangga bila sik kne blame je... tahniah bob... ko da dpt pe yang ko nk selama ini.. nie la masalahnye bila respek da xde... ari nie xkawin ag an huhu... sok2 xtau la lpas kwin camne... salah satu punca keruntuhan rumah tangga ari nie ini la sbbnye... isteri nk jdik tukang kemudi... lasr2 kapal karam... hahaha cam lanun plak da.. aku mls nk ckp bayak.. aku nk je senaraikan pe sialp owg 2 pada aku... tp aku telan je bulat2 sbb nk jage ati.. tp die xpenah nk pasan pe yang aku buat selama nie.. sik die pk aku nk marah je.. 2 la nie la.. bla2.. bla2... sik aku aku n aku je... sik suh aku ikut cam care die... ok i"m done... 2 yang die mahu.. aku ikut pas nie.. bia pe nk jdik past nie.. bia Allah maha kuase tentukan... aku da penat merancang... aku da penat tunjukan jalan.. aku da penat buat yang terbaik.. aku da penat jadik lelaki budiman.. aku nk buat care aku siri pas nie... cara zalila yang selama ini owg benci.. bia aku tegelam dlm dunia aku sendiri... sbb owg xpenah nk peduli hati aku.. xpenah nk rase pe yang aku rase.. xpenah nk hargai aku... sik kate aku salah itu salah ini.. sik bandingkan aku ngan duia silamnye... tlg la.. aku ngan die manusia yang berbeza.... aku jua penuh dengan mase silam.. hidup ku lebih gelap dari idop mu... diri mu kenal aku lepas aku tglkan semuanye... kini aku kembali... jgn tegur lagi silapku.. jgn sesalkan pe yang jdik lepas nie.. ini semua kehendakmu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...