Ahad, 7 Mac 2010

aku dan sesuatu vol.38

9.00 a.m aku ade kt meje... opiz aku masih sunyi ag... xmacam ari2 biase...yang ade kt opiz pun beberapa orang je... yang len sume ade hal memasing... aku nk start wt keje... tp nk mik mase jap nk come up my mud... huhu isnin bestnye ari isnin nie hehehe... saje nk mik ati siri r katekan hehe... keje mcm ade tp xtau la ade betul2 ke x... wat drawing huhu... kekdang aku tepikir cam nk tukar bidang je huhuhu siot je pale otak aku nie penat la keje dlm bidang nie... klu aku tuka townplaning ase2 aku bleh pg x ek... kene wt kajian nie hahaha tgk hala tuju benda 2... sok2 klu da msuk dlm 2 aku xbleh nk blah susah gak aku... errrmmm pe la aku merapek nie... ase cam nk luahkan sesuatu tp aku siri pun nk confirm pe benda 2... cume ase xsdap ati je yang kaut skung nie... mintak2 la xde benda yang xelok jdik pd aku n owg2 sekeliling aku... terutamanya owg2 yang aku syg...

ok la nk start wt keje heheh kang bost masuk tanye keje gelabah aku diwatnye hehehe..

~mohazha san (En. BoB )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...