Selasa, 23 Mac 2010

aku dan sesuatu vol. 41

rase xsbar plak nk tgu ujung mgu nie... arap2 bestla :0 ag pun da lme xjumpe die... arap pas jumpe nie ubugan akn jdik lebih baik... insyaAllah...rase rindu aku tuhan je yang tau... xep aku cube sabar... arap kesabaran aku bebaloi... skung nie aku ngah terima tuduhan yg aku menyamar jdik owg len.. errm xpe la aku pun da mls nk komen tentang nie... bia la mase yg tetukan kebenarannye... janji aku tau aku d pikah yg benar... esk ari rabu... pas 2 khamis... jumaat da leh jumpe da... pas 2 nk p jalan pd... walaupun penat jalan jauh nie... aku try bg yg terbaik tuk die..

mgu nie aku sibuk sgt.. cam2 aku kne buat... 2 la ni la...cukup ujung tahun nie genap la 3 tahun aku keje kt sini... pe ek benda yang kau nk da dpt...memula keje dlu aku bli hp...pas 2 kamera... pas 2 bli moto plak..pas 2 bli beg yang aku dok idam ag zaman skola...yang pling baru dpt bli kete... alhamdulillah... rezeki Allah untuk aku... arap aku akan sentiase ade rase syukur n xmudah nk lupe diri.. arap pas nie 1 ag impian aku leh tecapai hehe :P...arap sumeowg tedekat ngan aku leh bg kerjasama yg bek... n arap sume yg aku rancang dpt mengikut jadualnye...
insyaAllah amin :)

~mohazha san ( En. BoB )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...