Rabu, 12 Januari 2011

aku dan sesuatu vol. 56

hari nie buat kali pertamanya aku shut benda baru gune pc rumah selapas setahun lbih xbuat cam 2... hati rase xtenang la... macam2 main lompat lompat kat dalam otak aku... apela nasib... nape la sebelah pihak sik salahkan sebelah pihak lagi... aku siri pun xpasti dan kadang2 aku siri pun cam 2... mungkin asam garam hidup agknya... ape pun cuba jela pe pun yang mungki9n.... janji xsakitkan hati sesape n xbuat aku jdik gila...tension ngan idop skung nie... sume menekan2 je... aku niat baik nk jdik yg terbaik tuk org2 sekeliling aku... tp kadang2 benda 2 buat aku jdik serba salah... bukan salah aku bukan salah sesape... takdir kot... tp xkan nk salahkan takdir... jdik layankan je... bia la org nk buat kite janji kite leh sabar sabar jela...
aku jarang lahirkan emosi aku akhir2 nie... yang aku sentiase tunjukan hanya rase marah... yang len sume aku simpan dalam hati... marah je wt mase skung yang aku xleh sembunyikan yang len alhamdulillah Allah bg aku pluang tuk bepura2 asalkan org2 sekeliling aku xrase sakit ngan aku....tgu la sok bila rase marah aku dpt pendamkan... akhirnya mse 2 sume org akn rase puas hatiii... aku da jdik cam acuan yg die buat... mase 2 maybe da telambat kot... xpe la janji die puas... perasaan aku bia buang jauh2... aku nie manusia biasa je... mungkin layak tuk time sume nie ats sialp2 aku sebelom nie...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...