Jumaat, 21 Januari 2011

aku dan sesuatu vol. 59

haria nie aku nk story sket pasal kete baru haha... punye la payah nk dapat kete nie aku, dia n tuhan je yang tau camne.... mule2 mase book punye la npak mudah mane taknye 300 je sbgai pendahuluan pas 2 "ABG" kete 2 ckp bia dia setelkan sumenya...tanpa segan silu dan rase besalah kami biakan je ABG setel, 1 ari 2 aku pasan sayang hepy je haha yela org nk dpt kete baru mane xhepy ye dak... pas 2 3 hari ade bank call... 1 berita sedih kami dpt... loan xlulus pasal sayang baru je keje... camne nie... perasaan nk pkai kete baru mg da xterkata da... aku siri pun dapat rase bahang 2...so pendekan cite aku la jdika gerento kete 2... senang aku da mls byak cite... yela ade yg sgup tp xbleh ade yg bleh tp xsgup... pas aku da jdik gerento 2 tmbah lg 1 cerita huhu xcukup lg 3k la beh kuang huhu mse 2 aku da mg xde hati da nk dptkan kete nie... tp syg sgt beriya2 aku ikutkan je... sayang punye pasal an... layankan jela... pas korek sane korek sini cukup la duit yang 2 dan hasilnye

*huhu kamu cantek n comey mcm tuan hahaha

1 ulasan:

  1. tq3...hehe susah jgk ye nak dpt an keta nie. memang kene menghargainye betol2 nie

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...