Ahad, 23 Januari 2011

aku dan sesuatu vol.61

salam...
hari nie dengan secara tidak rasminya aku akn mula menjalankan tugas lama dengan kontrak baru... alhamdulillah aku masih punye rezeki kt kota batu nie...jap lg nk siap2 pg lapor diri haha tp yg peliknya aku cam xde pe2 perasaan, tah maybe da biasa kot ngan suasana kat sini jdik xdela gelabah cam aku mule2 lapor diri 3tahun lepas...

ari nie aku pose, xpk lg nk buke ape... xesah la ape pun janji leh alas perut haha, pose nie ngan 2 misi... 1 ofkos la sbb nk dpt pahala extra... n 4 second nk kuruskan sket badan nie... xde la nk kacak mane janji leh pkai blik baju2 lame aku cukup la... n turunkan sket perut yg mken taff nie hahaha...agk2nye bleh bejaye ke huhu... cube la... untung sabut timbul an...

ok la nk kua p lapor diri nie... len kali aku cite lg ye ^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...