Selasa, 25 Januari 2011

aku dan sesuatu vol. 64

arghhhh letihnye harinie... baru je blik dari cyberjaya... ingatkan aku kne hadir kursus rupenye dtg seminaar je... ape da aku nie tp xbleh salahkan aku gak.. mane la aku tau, dierang pun petik name je xbg surat pun... aku pun pg jela sekurang2nya aku hanya perlu 6 hari je ag tuk cukupkan 7 hari kursus huhu... agk2 leh dpt ke??? tah le hahaha

ok back to real topic.... rupa2nya animasi malaysia nie da bekembang gila2 aku je xperasan haha... yang aku tau upin ipin n somethung like that... rupanya ade lg yg lg bgus dari pda 2... n dierang pun mengunakan teknologi2 terbari dlm animasi...walaupun aku antara org2 yg selalu update dlm hal2 seni yg sedemikian tp ari nie.... wah!!!! power siot org malaysia bleh buat animasi cam nie... untuk newbie dlm animasi bleh ckp dierang hebat la... serius aku respect ngan hasil dierang 2... n hasilnya SALADIN

*klu korang ade mase try2 la luang mase search kt google saladin nie... byk benda yg korang leh kagum, sama ada saladin yg real one or animasi nie

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...